Sunday 25 July 2010

kEPAnASaN aRi INi

gambaran kepanasan ari ini yg cuma 31℃ tapi berkelembapan 76%...
  1. snickers aku cair,melekit2. sampai macam geli aku mau makan. uwahahaha... even bun punya choc didalam pun cair jugak. boleh bayang nda???
  2. air kosong yg aku letak ais banyak2 pun sekejap jak suam balik. tensen tol!! baru jak kejap aku tinggal, aisnya suma sudah cair, dan air dia serius nda sejuk langsung! macam aku mau tukar jak tempat esbok 2 pigi dalam bilik. letak tepi katil aku ni, mau minum jak, buka esbok dekat. nda payah susah2 bangun pigi dapur.
  3. seperti besa, even suhu di m'sia pun, kalu aku jalan2 di luar lama2, kepala aku ni macam besa akan mula mengada2 pening. di tengah kepanasan yg maha ini, aku pegi 7e tadi lepas dari library. sabar jak la!! jadi sekarang, aku terpaksa la terima akibat dia, pening!!
  4. c pelik ni, kalu panas2, nada mud langsung mau buat apa2. mengantuk jak malar. tapi masalah besar dia, aku exam ni!!! bila mau study2 ni??? ingat ko pandai sangat la???
  5. balik tadi dari 7e, masuk2 jak rumah sedap lagi. buka jak pintu pigi bilik, fuh.... macam sauna jak aku rasa bilik aku!! gila3x...... kenapa la bilik aku ni panas sangat??
  6. sudah hampir 1 tahun 6 bulan aku di sini, 1st time aku pasang air-cond!!
  7. badan aku ni melekit2, baru abis mandi pun, kejap jak sudah melekit balik. berpeluh2 macam time kena denda berdiri depan bendera sekolah rendah dulu2.. tensen2...
so, boleh bayang kepanasan di luar badan aku ni??
Ya ALLAH, bantulah aku menghadapi kepanasan dunia ini......

2 comments:

  1. ehy..aku suka profile pic tu..haha
    (ndapa kan komen cni even tda kena mengena ngan post ko..spa suruh x letak chatbox :p)

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ok2, kjp lg ak buat chatbox..
    skrg ni ak fkr psl exam dl..

    ReplyDelete