Sunday 4 July 2010

:::::GeRMaNY:::::

Thomas Muller.
Miroslav Klose..
Arne Friedrich...
Miroslav Klose....

my hubbie yg makin tua makin hensem telah tendang bola sampai gol 2 kali. nda tau la kenapa lelaki makin tua makin hensem di mata ku ni...

aku tengok match ni dengan mas, kohai aku. dua2 suka germany, apa lagi, gila la sikit rumah aku yg selalunya sepi ni. setiap kali jak bole dr argentina ditangkap oleh Neuer 2, Mas akan cakap ALHAMDULILLAH...

ha3, lawak betul. sudah la muka dia lega gila. aku pula setiap kali jak germany tendang bola, start la hati tuptap2, sakit jak takut gol tapi terkelip mata. susah2... lagi2 my 2 beloved hubbie main pulak...

sayang jak my podolski nda gol malam ni, tapi nda pa.. ada 2 game lagi untuk dia tendang bola bagi gol.. rilek2....

sebenarnya aku kesian sama c comel messi, cam mau nangis pula aku tengok muka frust dia time my hubbie klose bagi gol last 2.. cam punah harapan dia terus..

tapi aku kena pilih mana 1 kan??

lepas ni kena tengok abg villa main pula.. ganding ngan torres ok kali 2 ah, tapi nda dapat tanding klose campur podolski kan???

No comments:

Post a Comment