Friday 30 April 2010

死にたい~って:: NaK mATi::

ari ni ari paling tensen yg tanpa sedar effect budak2 nihonjin tepi2 aku. dengan g iwakuni semalam 1 ari dari pagi ke 10 malam.

best tapi sebab ari ni ade kelas yg banyak2 dan ada jikken(exp.) yg kena antar. lepas 2 buat punya lama tapi graf nda jadik2 jugak.. memang tensen tahap dewa la aku.

dengan berlari2 print kekka(result), lepas 2 printer di rumah abis ink, mau tukar belum khatam kitab printer. graf mintak nihonjin.. hu3

sampai2 lab, sensei2 tengah teriak2 suruh budak2 ni antar report. isyh, sabar boleh nda???

antar2 jak dapat report minggu lalu antar, dapat teruk2 sangat.. da la aku rasa teruk gila buat kawan nihonjin 2 penat cari tempat mau print graf untuk aku.

lepas 2, muka aku ni memang la nda boleh tahan. nda tau sudah rasa apa, campur2..

lepas 2 華ちゃん,HANA tanya aku, muka aku nampak penat sangat, macam mau mati jak penat muka.. gitu la lebih kurang dia cakap.

lepas 2 dia tanya, mengantuk ka?

tau nda aku jawap ap?

ううん、死にたい~ [nda la, aku mau mati...]

muka dia memang nda boleh tahan, terkejut gila.. terus dia marah, kenapa cakap macam 2... ada pa2 ka yg jadi buat aku ni jadi begini??

budak2 lain pun terkejut aku cakap begitu. dorang cakap la suriah yg selalu genki(ceria) ni cakap macam 2, ada pa2 ka??

suma budak2 ni tanya, oshn ko ok nda???

time balik 2, 華ちゃん 2 mesej aku cakap kalu ada apa2 yg aku mau cerita, dia sudi jak mau dengar.. jangan malu2 mau kongsi..

balik kelas tadi aku cakap la minggu ni aku penat sangat dengan report g.. tadi cakap mau mati 2 bukan nya ada apa2 erti, tercakap jak...

lepas2 dia cakap la, sebab banyak lelaki, maybe susah mau tanya dorang kalu nda tau.. tapi tanya jak, kalu durang buat nda layan, bagi tau dia. dia pun bda mau layan budak 2. nanti dia marah budak 2 nda mau tolong oshn..

ha3, terharu aku dia cakap macam 2. tapi buat masa ni budak2 ni memang baik jak dengan aku. aku tanya durang jawab jak, siap tolong suma benda lagi. hi3.

2 la, lain kali jangan main cakap jak, fikir dulu before cakap..

p/s: tapi aku memang tensen gila2 ari ni. kalu bukan sebab kelas, nangis2 sudah aku tadi...

2 comments:

  1. dear,jangan tensen2.ngeh3 ckp kat org sendiri pn sama.luv u~~~muah!:P

    ReplyDelete
  2. hihihi.. 2 la pasal..
    syg ko jgak...

    ReplyDelete