Thursday 8 April 2010

:: meh kemas rumah::

p/s: aku kan berkurapak sabahan ni. mun nda faham, baik jangan baca.

batah jua banarnya kan mengemas rumah yg hanya sebesar bilik nganya ni. mun buleh keras 10 jari ku ani kan, kali nda buleh move sudah jari2 aku yg memang nda batah mun kan buat kerja berat2.

ngalih 1 badan aku sadangkan rumah alum jua abis2 dikemas. masih jua nada tempat kan bagi urang duduk mun datang ngunjar. hu3... alih2 kali ku halau mulih nganya. ha3.

jangan tah bilang pasal bilik, dapur yg sekangkang kera ni pun masih payah mun kan mencari tempat kan pijak.

sudah la esok kelas start, makin tah lipus ku kan mengemas barang2 yg aku pun nda tau mau mula dari mana ni banarnya.

ada nganya benda yg buat aku makin malas kan kemas. mun mama tau ni siap la aku kena bebel.

'antap jua anak ku yg surang ni malasnya. mun rumah sendiri pun malas kan kemas, atu payah 2 banar...'
hi3, rindunya arah mama sama bapa. duduk2 surang ni makin cepat nganya aku rindu mama sama bapa.huhhh....

entri ni tuk buang2 boring kemas rumah

4 comments:

  1. aiyya...imi wakannai..hahaha..btw sodap gak bahasa sabahan nie..hehehe

    ReplyDelete
  2. ni skit je.. sbb aku da lame x ckp, cm x tau nk tulis pe..

    nnti bile aku br abis ckp ngan fmli aku, aku tulis. br sabahan kot.. hi3

    mekasih for the 'sodap'... hi3

    ReplyDelete
  3. hahhaha.aku ketawa ja baca.ala no halla.slalunya mun duduk sorang2 ni andangnya malas.mun dduk berdua segan jua lagi.hihi

    ReplyDelete
  4. a2 la psl..
    sbr jak la... nsb jgk mmpu ssun fnlly..

    ReplyDelete