Saturday 10 April 2010

My 2nd hanami  ^ ... ^


ni la warga2 yamadai tuk sesi 2010 ni... semakin meriah tambah dengan budak2 tokuyama yg da jadi syakaijin... tapi tahun ni kak hani nda datang.hu3

datang2 2 kena la kemas dan susun barang. time 2 la jugak c biru ni kotor sikit, so kena la lap beramai2..

faham2 la kalu mau berbeku(hi3.. bbq banarnya...) time hanami ni.. kena la tunggu api pasang, ayam masak... duduk2 la dulu...



antara makanan2 yg ada tuk hanami. selain bbq ni, ada mee n nasi goreng, keropok, telur goreng, brownies, muffin, pegedil( sori, nda tau la betul ka nda eja ni...) pizza dan banyak lagi...

ni la antara gambar2 bunga sakura yg aku mintak dari senpai.. di bawah pokok n bunga2 yg cantik ni la kami berhanami...

selain sakura, time2 sejuk ni ada lagi bunga yg memang cantik tengah kembang. TULIP!!! aku suka sangat2 bunga ni, nda tau la kenapa. orang yg ada dalam gambar teda kaitan erk.. model semata2... hi3

aku suka budak ni. dia buat aku ingat ciwan time kecik2 dulu.. huh, rindunya arah ciwan.. nda pa, natsu(summer) aku balik...

biar pun hanami ni minngu lepas n baru ari ni aku post, nda kisah la..aku bz kemas rumah n kelas pun start sudah, so...

No comments:

Post a Comment