Tuesday 24 November 2009

katil+cuti=jahat la NISSEN

Minggu lalu adalah cuti 3renkyuu(3 hari b'turut2) n aku pun memang lama sudah plan mau pegi hiroshima lawat wawa.. Punya aku m'nanti cuti ni tuk pegi hiroshima sampai balik2 jak nihon(jepun), aku sudah cakap sama wawa..

Tapi cam besa, tengah2 aku punya la excited mau pegi, tiba2 kak dena(senior aku) kol..
'oshn, nissen ade bg emel, die kate katil akan sampai sabtu atau ahad ni..'
punya la aku blur..
he? hehh? hehhhhhh?????

b4 ni, baik aku bagi tau NISSEN ni online shopping la. Aku sudah kimeta(tentukan) tarikh tuk mau nissen 2 antar katil.. Heeeehhh???

Ingat aku mau la buat bodoh jak, n pegi jak horoshima.. Tapi oleh sebab aku beli katil ni under kak dena punya account, cam nda baik la kalu aku buat begitu.. Bagi insyou warui(bad impression) la arah kak dena..

So, aku pun dengan teda tenet di rumah, hitoribochi(sendirian), budak2 ni suma jalan tinggal aku sendiri di rumah, hujan, sejuk sangat2 sampai malas mau kuar dari futon, tinggal la di rumah. Nda la jadi aku pegi hiroshima.

N, tau nda apa yang jadi?
Sampai sekarang teda juga ni nissen 2 datang antar katil. uwaaaaaaaa~
Malang, sedih, saitei!!!!!!!

Punya la aku tunggu, tapi ini yg t'jadi....
Nda pa la, ada hikmah di setiap apa yg b'laku...

huhu......

No comments:

Post a Comment