Friday 20 November 2009

handball game

Oleh sebab teda tenet di rumah, t'paksa la aku g library. hu3(tiba2 jadi budak baik ni pegi lbrary...)

Semalam aku ada kelas handball, n cam besa setengah jam b4 abis akan ada game dengan group lain. Kali ni aku lawan dengan group 3.

Awal2 ni sudah nampak genkisou(hapi go lucky cam2 la...) ni budak2 group 3. Memang bising2 suma, yg lelaki la. Lepas 2 mula la game..

Nda tau la bila start, tiba2 aku rasa nda best game kali ni. Budak group 3 ni tinggi2 tau, n budak2 aku pula agak pendek la...( gomen ne... hi3) Tiba2 game ni jadi hangat...

HAngat ka, panas juga la kali. Ada la budak group 3 ni main kasar. Macam yg ko tengok d tv 2 time tengok bola, pastu ada orang gaduh2... Uwa~ seram oohhh...

Rilek la, main dalam kelas jak pun. Nda payah la tensen2 sangat. Aku ni nda kisah la kalu ada budak yg gila2 pnya semangat k'sukanan, mau main betul2, tapi nda payah la emo sangat.

Sampai aku rasa kesian pula sama budak group aku 2. Pastu kan, asyik dia jak yg kena aim. Memang m'nyampah nya aku, tuhan jak tau.. Sabar jak la dengan si tinggi 2...

Memang aku nda pro pun, jadi aku nda kisah la mau marah2 pasla si tinggi ni.. Iiiiiihhhh, bencinya kau sama ia. hu3

Pengajaran kali ni,
'oshn, bersabar~'

No comments:

Post a Comment