Thursday 15 October 2009

akukah atau mereka?

Ari khamis memang ari untuk aku m'gerakkan isi2 dan lemak2 badan yang m'ngeras ni. Besa lah, bdak2 lain belum bangun lagi aku sudah naik basikal aku yang t'chinta 2 pegi dai(u.) untuk kelas handball.

Yang mau dikongsi b'sama dengan korang ni ialah aku datang2 jak suma budak2 jpun ni pakai sweater siap dengan sluar lagi. Menyampahnya aku. Munyit bha budak2 ni. Minggu lalu aku pakai sweater dengan sluar, teda orang yg pakai.

Suma orang pakai seluar, lelaki pakai baju lengan pendek, n onna pakai sweater nipis jak.. Ala, macam sweater Pooh aku 2. Coach lagi la, pakai seluar pndek dengan baju lengan pendek yg nipis. Aku sorang2 jak la yg pakai baju lengkap la konon.

Ari ni aku sorang jak yg pakai t-shirt besa.Ha3. Memang t-shirt besa yg ak pakai d m'sia 2.. bukan ak mau tunjuk tahan sejuk, tapi memang hari ni mna la sejuk sangat banding mggu lalu. Minggu lalu 2 siap mau hujan lg, ari ni hare(terik,x mendung, ada matahari)lg tau. Tapi bdak2 ni suma pakai sweater.

Yang m'nambah drjah k'panasan di dalam hati aku ialah coach ak pn pakai sweater n sluar pnjang. Nasib ak pakai baju nipis, kalu kena angin pagi, sejuk la skit ati ak. Punya la ak menyampah tengok senario ini...... Jadi sekarang ni sepa yg pelik?
Aku atau mereka....


p/s aku dah jmpa pnsel jisyo(kamus) aku.... he3
d bwh meja, dkt wyar2 kmpter ni.. besa la, d lbrry...

No comments:

Post a Comment