Thursday 20 June 2013

sekarang

assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah, setelah hampir 3 minggu menahan kepedihan tidak berjaya menghasilkan sample untuk jiken, akhirnya kesabaran ku terbalas. ceh, ayat nda boleh blah kan.. hehe

aku nampaknya sudah berjaya membuat sample dan jiken pun nampak macam cantik jak. tapi aku masih nda tau la result dia macam mana. nda pa, tu lain cerita.

semalam meeting sama prof and beliau bilang untuk tema aku memang mau menghasilkan sample tu susah. senior before aku yang buat tema ni memang ambik masa bebulan2 untuk step buat sample jak. yeay!

kenapa yeay? sebab aku nda payah la risau kalau aku memang selalu jak nda jadi2 buat sample. tapi memandangkan ini bakal menjadi bahan thesis aku tahun ni, aku kena la juga cepat. aku ada kurang 7 bulan jak lagi untuk menghasilkan 1 thesis. prof juga bilang banyak benda yang kita harus buat.

tapi, aku macam suka la aku sudah melepasi hurdle yang pertama untuk jiken ni, iaitu step bikin sample. alhamdulillah..

moral of the story, failure is the beginning of success. hahaha



1 comment: