Tuesday 14 June 2011

nExt > < * * *

ari ni siap la jugak report Yamabuki Sensei yang sepatutnya diantar minggu lepas. hu3... sudah la 1 report yang aku antar time 2 nda complete. nda tau la macam mana lab aku tahun ni > <

ni pun kalu bukan sebab Ayano-chan bagi aku salin jawapan soalan dia, aku rasa malam ni aku masih lagi tensen2 fikir macam mana aku mau susun ayat, even aku tau jawapan dia..

but siap 1 report, doesnt mean i can guling2, i do still have lab's report to do each week, and exam too for each week. fuh~



sejak kebelakangan ni teda benda yang best berlaku dalam kehidupan seharian, memandangkan aku serius tensen dengan report yang nda siap2 tu, sampai aku teda mood langsung untuk cakap dengan orang...


tapi, nasib baik la, wawa datang bagi aku kelainan yang aku memang harap, kerelaxan bercerita apa saja, kesempoian memberi suggestion yang selama ni aku malas mau bilang, dan everything that i need for this time...

its not that i do hate anybody, it just i need some fresh air to be myself. i hate being the only 1 who doesnt hate what they are talking about at that time, i am tired of being the only 1 who are different in pyschology term, the way i do thinking and the way i do express my own feeling. 


i want some relax mode, which at that moment, i can laugh at some supid thing, smile when i do feel like it, and  jut be content with the environment and accompany. 

doesnt have to fake a smile, or laugh just to lighten up the mood.just being me..  i really do not like the pressure i feel right now because of someone ask me to do something i dont want to. 

No comments:

Post a Comment