Thursday 2 June 2011

hP aKU beNGonG!!!!

ari 2 duduk2 dengan singa n yik makan askrim kan, keluar la cerita pasal mau tukar keitai(hp) ni kan.. mau tunggu iphone 5 la baru tukar la apa la kan..

balik2 2 kan, keitai aku freeze! ambik kau, mau sangat tukar keitai kan!?? lepas 2 kan, bila aku tekan apa2 jak button terus dia pelan2 jadik hitam! uwa~

aku off keitai n on balik pun dia still macam 2. tensen tol la c keitai ni. tadi ai mau mintak aku bg dia contact emi pun nda dapat.

jangan kan mau send, mau buka sekigaisen(infrared) pun nda boleh. nda boleh tekan apa2 button pun!

aku start midsem exam minggu depan, dan report da start banyak, and di saat2 runcing ni la tiba2 c keitai ni mau buat hal!! apa ni???

aku mau jawab mesej, ok, nda sempat mau jawab pun, buka mesej untuk baca pun nda dapat! ha, macam mana ni?

time2 aku kena banyak jumpa budak2 jepun ni di library la dia ni buat hal. macam mana aku mau jumpa budak2 ni kalu mau baca mesej dorang pun aku nda boleh??

hei keitai, nda kan merajuk kot aku cakap aku mau tukar ko pegi iphone 5? lama lagi la, aku masih perlu khidmat bakti kau lagi, jangan mengada2 mau merajuk ka, menyamal ka apa ka eh..

adui!!

No comments:

Post a Comment