Friday 18 June 2010

MenGuSHa TA.....

p/s: jangan baca kalu rasa2 aku gatal pegi usha2 lelaki.


aku melihat sebuah jam yg sangat kakkoii di pergelangan tangan seseorang yg jugak kakkoii...
jam yg punya erti sendiri bagiku, buat aku wonder, berapa harganya. unik dengan warna, cara masa dipertontonkan serta bentuknya yg seperti sebuah gelang yg jugak kakkoii..
fuhh, sangat sesuai untuk si jejaka yg tampan...

rantai yg dipakainya jugak kakkoi, empat segi panjang dan punya kilauan di tengah2. suara yg mungkin romantik jika diperlahankan, serta pemilihan style pakaian yg sangat menarik.

cincin silver di jari manis sebelah kanan menunjukkan status dirinya yg masih belum berpunya, (ada can la ni, yea!!!!) tapi mungkin cukup memilih. dari gaya percakapan, setiap tindakan mesti didahului dengan 1 fikiran panjang dan perlahan, tapi efektif.

punya gaya seorang pelajar cemerlang, memandangkan rekod akademik yg mungkin memberangsangkan tapi cemerlang di kaca mata ku...

suka memerhati dan sentiasa berada dibelakang.. ha3

abis la oshn, gila bayang lepas ni... tensen2 buat exp. memang cantik usha ta2 aku yg memang kakkoi2 n comel2 belaka. selain memang baik la.. post b4 ni tentang ta ku yg sangat comel, kali ni sangat kakkoii.

1 jak yg aku nda suka, dia pakai ear pierce... tapi 1st time aku rasa sesuai lelaki pakai benda 2. maybe sesuai dengan style rambut dan bentuk muka dia kot. tapi memang sesuai..

::> kalu la ada rezeki, mau ambik gambar dengan ta2 aku....

No comments:

Post a Comment