Tuesday 8 June 2010

aRI INi

time exam ni la aku rasa badan macam nda sedap jak.. minggu lalu panas sangat kali ah. kol kakak ngadu aku nada mud kan study, tapi kena ketawa ada...

huh, besa la.. mun kol rumah mesti kena marah oleh mama, nda study time exam2 ni... ari ni ada 2 exam, chemical engineering and analytical chemistry. nihonggo dia 化学工学 と 分析化学。

buat 分析2 ok lagi, nda dapat jawab suma tapi 85% ok la.. rehat 2 aku pun start la belajar tuk 化学工学。tiba2 aku rasa kepala aku macam nda mau belajar, nda mau fikir pa2..

blank!!!!

lama sudah aku nda rasa feeling 2.. blank, korang pernah rasa??? kenapa sekarang????

mula jak exam, tangan aku gerak jugak la jawab soalan, tapi masalah dia, kalu tangan aku terstop, nda buleh start sudah...

aku pun nda tau la betul ka nda jawapan aku tulis 2... huhhhhh, harap2 la ada yg betul antara yg aku tulis 2..

serius, rasa mau nangis.. kenapa blank di saat2 ni??? aku faham punca keblankan aku 2.. semalam aku nda makan apa2, opss. makan sikit, sebab rumah teda pa2, maksud aku yg boleh dimakan terus kalu gila2 lapar dan malas mau tunggu ayam or daging defrost.

dengan perut yg sedikit lapar, aku belajar semalam sampai pagi.. lepas 2 tidur n bangun2 jak aku nda ingat langsung mau makan, terus buat 宿題, homework bio. sampai2 kelas aku terus study tuk exam next class.

abis jak exam, rehat 2 aku mau pulak study tuk next exam... serius aku memang nada mud mau makan, jadi aku makan sneakers...

besa la c oshn ni kalu lapar, otak jammed. selama ni aku mampu jak tahan, so aku rilek jak la...
abis jak kelas dan tunggu untuk exam 2, tengok2 buku tuk the last time, tiba2 rasa otak nda mau cerna 式、formula yg aku baca. opppsss!!!!

so, aku pun nda tau macam mana result aku nanti... harap2 la ok jak jawapan yg aku tulis 2...

No comments:

Post a Comment