Thursday 14 February 2013

choco...

tahun ni punya valentine day berlalu dengan bernda yang sangat indah. ha3. macam besa, orang jepun kan celebrate valentine dengan bagi chocolate ke lelaki yang disukai, atau ke orang yang banyak menolong kita gitu la.

jadi ari ni, kami membagi la chocolate sama senior2 lab n prof aku. ha3. n aku di suruh bagi chocolate sama isakari san, kawata san, dan juga tokunaga san.

time bagi sama isakari san, hehe... muka dia memang.. ha3. bila aku cakap dari budak 4th year suma, dia tu macam kurang gembira sikit dari waktu dia fikir aku yang bagi. hahah

tapi paling priceless ialah muka kawata san. aku tau dia sedang nervous mau present. n muka dia waktu aku unjuk chocolate tu serius priceless. cooooommmmeeeeellllllll gila.!!!!
comel gila. n maeda san itu jugak bilang kawata san gembira ya di bagi oleh suriah. hahaha

even dia tau itu dari suma budak 4th year tapi aku tau dia gembira aku yang bagi. n maeda san macam sedih bukan aku yang bagi dia.. haha

tengok present senior2, memang nda boleh bayang. bestnya dorang. tau suma apa yang  prof lain tanya suma. memang senior la.

aku paling tabik memang la maeda san.aku berharap aku boleh jadi macam dia. dia present tentang try and error method dalam chromatography. menggunakan equations untuk menghasilkan result.

apa yang dia present itu cuma tentang perubahan pH n etc. tapi bila di tanya soalan sama ada kalau suhu yang di ubah, boleh nda di kira melalui method ini. n maeda san bilang, 'kanoudesu.(boleh).'

hebat nda?? even itu bukan yang termasuk dalam skop thesisnya, tapi dia tau semua. dia siap bilang boleh dihitung menggunakan equation ini tapi akan jadi lagi kompleks. maksudnya dia pernah buat kan suma tu?

Hara kun ada bilang yang data yang di punya Maeda san itu banyak sangat sampai banyak yang nda di masukkan dalam thesis dia. hebatnya.....

aku mau jadi macam Maeda san. Ya Allah, beri aku kekuatan untuk melalui minggu depan..

presentation Kawata san sama Isakari san juga best. macam bes Kawata san comellll.. hahah

No comments:

Post a Comment