Sunday 8 January 2012

EnD oF tHe DaY= BeGinNinG oF The YeaR


cake budak2 ni beli. 皆、ありがとう ^ ^


sori la, nasi ayam yang sedap dimasak oleh mereka2 tidak di ambik gambarnya, tapi sedap.terima kasih pada mereka2 yang susah jak masak dan sediakan segalanya.teh pun sedap jugak... he3.
gomen la, teh yang dibuat oleh saya terlalu manis la pulak.

 sedar2, tua sudah aku kan, ari ni mula la ari2 yang harus dilalui sebagai seorang yang berumur 23 tahun. ruhan siap cakap aku boleh sudah kawin dengan umur ni. ha3. lawak kan.. even mama pun nda pernah terfikir untuk cakap sama aku macam tu.

untuk orang yang kenal aku dari sekolah, salah, untuk orang yang aku rapat dari sekolah sampai sekarang, harus tahu betapa lawaknya ayat tu untuk aku kan.. 

terima kasih kepada yang me wish aku  ari ni, terima kasih jugak pada yang wish awal2 lagi, even salah tarikh, aku terima perasaan yang ingin disampaikan.. ^ ^





p/s: tensen, pian nda wish aku lagi....



6 comments:

  1. sanah helwah oshn/suriah.
    moga peroleh kejayaan dunia & akhirat

    ReplyDelete
  2. mekasih her..
    rindu nya arah kau..
    tiap tahun aku pegi labuan time raya.. kenapa aku nda pernah jumpa kau?? sekarang kau di mana?

    ReplyDelete
  3. amalina abdullah9 January 2012 at 07:36

    happy belated birthday oshn..=)

    ReplyDelete
  4. oshn, macik weh!! haha..

    お誕生日おめでとう!!!

    lambat satu hari, tiapa bha kan, alasan baru ada contact dengan dunia maya :p

    i wish for your happiness, x kisah la apa benda ko buat, n all the best now & hereafter.

    p/s jgn tuntut hadiah unless ko mo bagi aku satu dulu ^-^ (....kidding)

    ReplyDelete
  5. wah2, siap buat entri haa!! heheheh, munyit!! tuha suda~ :P

    ReplyDelete
  6. hihihi
    ada org mau jeles dgn ketuaan aku ka?

    ReplyDelete