Sunday 1 January 2012

01.01.2012

seminggu sudah aku cuti tuk winter break tahun ni, n ak membuat keputusan untuk stay jak di rumah. tabah nda aku?? n i've a week more to go.. adush

aku ada 2 report lab yang masih jugak stay nda bekacau even sudah seminggu aku duduk atas katil jak. teruk betul. dulu, aku selalu fikir, gila la orang yang nda jalan pegi mana2 cuti, apa lagi kalau cuti tu panjang.

memang tabah gila la dorang, nda bosan ka?? sekarang aku tau sudah jawapan bagi setiap soalan yang ada, n aku macam faham la akan jawapan yang di bagi arah aku setiap kali aku tanya soalan ni sama oang.

bosan. memang bosan. tapi at the same time kan, ada feeling relax banyak. hahaha, nda best la guna 'sikit', macam tipu jak sebab aku memang rasa relax yang bukan sedikit, tapi banyak.

you set your own pace to face the day, take all the time as long as you want, and enjoy every step of action that you do. its kind of refreshing actually.

melalut kan luahan aku ni, memang teda kaitan dengan tajuk. actually aku rasa aku akan menyesal la membuang 2minggu cuti aku begitu saja dengan duduk rumah, bila aku sudah masuk lab tahun depan. masuk lab kan cuti sikit, lepas tu busy lagi.

tapi to make the regret become less when the day comes,hehehe, aku memang cuba seabis boleh la menhargai seminggu cuti ni lagi dengan penuh kegembiraan. haha


azam tahun ni..
 become more better than last year, as a person, a friend, a child, a sister, and as one of  hamba ALLAH...

No comments:

Post a Comment