Wednesday 13 January 2010

ReaL WinTER

asyik lambat pegi kelas... ni la yg asyik jadi arah aku 3 ari kelas ni.. teruk la.. kalu mama tau ni, siap la aku kena ceramah..

gomen la ma, nong nda dapat set masa lagi.. besa bangun lambat time cuti 2 minggu ni,terus susah mau set masa bangun. nda pun, ada jak benda tinggal time tinggal bilik.. macam tebukuro(glove), mafula, atau payung..

hu3....

mama pun asyik bising time aku kol rumah sebab aku nda start2 studi lagi untuk kimatsu(final exam).. teda mud lagi la ma, nong nda mampu mau bukak buku lagi.. mula minggu depan, nong start studi lagi k...

tadi, bangun2 jak terus rush2, nda lambat, tapi entah la.. tetap juga aku sampai kelas lambat.. sensei pula datang awal kali ni. tensen betul..

keluar2 bilik, tekejut suma benda putih dan benda terbang2.. 雪だ!!!!!

biar la, even orang 2 asyik cakap aku ni jakun tengok salji, aku nda kisah.. tempat dia memang sejuk, selalu ada salji.. Yamaguchi ni, betul2 fuyu(winter) baru la ada salji.. nda kisah.. jakun pun jakun la..

ari ni 1 ari yuki turun, sangat best.. baru la rasa the real fuyu... dengan salji yg trun, sekeliling yg putih dituutp salji.. fuh, heaven...

tapi, 1 susah dia.. malas mau concerntrate di kelas.. dia buat aku fikir akan 1 benda yg nda patut difikir.. ha3 mula aku mau merepek ni.. nda tau la mau tulis apa.. aku nda ambik gambar, malas...

perut aku sakit sangat2 ari ni, so even c salji sangat cantik pun, aku malas mau jalan2 melihat keindahan jadian ALLAH ni.. nda pa, aku ada 3 tahun lagi... yosh!!!
moral of the story tuk kali ni,
wherever you are right now, there's so many things that can show and gain you more hard trust towards ALLAH. even though its not snow, anything should be fine.. cause we can'make it as fit and perfect as ALLAH do...

No comments:

Post a Comment