Tuesday 12 January 2010

busan2 macam teda keja jak~

busan2... guling2 atas katil macam teda keja mau buat. sedangkan shukudai(homework) b'lambak nda pandai siap2.

mata dan badan b'satu m'nentang akal dan otak untuk b'kerja buat shukudai yg ada aku nda tau kena buat banarnya.. sampai ati durang ah nda bagi aku buat shukudai... hu3~

fuyu yasumi (winter holiday) ari 2, aku pegi nagano sambil main snowboard.. best nya tempat 2, dengan salji yg putih, kandou sangat2 rasanya.. indahnya kejadian ALLAH di muka bumi ni kan??
ALHAMDULILLAH~

lepas 2 aku pegi tokyo, jumpa chika(lama nda jumpa budak sorang ni), jalan2 buang duit (shopping sikit2), pegi akihabara, shinjuku, harajuku, shibuya dan banyak lagi..

sempat lagi pegi saitama jumpa rin,kina dan elyana.. pegi saitama tuk makan restoran indonesia.. ha3 buang karan jak kan??

lepas 2 pegi chiba sama fariha.
tujuan: mau pegi disneyland
buang duit kan?? macam budak2 kecik jak pegi disneyland.. pegi 01.01.2010, so ada parade suma. best la jugak.. tahun depan mau pegi disneysea pulak..hu3

lepas2 pegi yokohama jumpa chah, t'jumpa Mahfuza sensei situ. sempat la jalan2 naik ferris wheel yokohama (2 la tarikan dia).

kalu korang tengok tatta hitotsu no koi (立ったひとつの恋), drama ni buat di yokohama. aku pegi tempat yg ada di drama 2..

sempat jugak la pegi rumah dila.. he3

lepas 2 pegi nagoya jumpa izzah dan hai.. nda lama sebab mau balik rumah. badan aku sakit2 suma sebab asyik jalan2 jak.. he3~

p/s: mekasih arah suma orang yg aku duduk rumah ia ok~
どうもありがとうございました

No comments:

Post a Comment