Wednesday 23 December 2009

c JouHoU NiE!!

4 de 1st time aku nda tidur lagi lepas kol 3 pagi sebab buat shukudai(homework).. sabar jak la c excel ni..

aku banar nya nda tau yg c jouhou riterashi(nda la aku tau melayu dia apa, tapi belajar sal komputer la..) ni ada shkudai..

tiba2 jak nama aku ada di papan tulis cakap aku nda siap kerja.. suka ati jak~(tapi aku memang nda buat la..hu3)

malam ni senpai2 aku buat makan nabe(periuk).. bukan makan periuk, tapi nama style makan camni ni nama dia nabe. ingat nda mau balik rumah senpai,sebab c jouhou yg banyak ni kan..

tapi sebab aku kena pegi tengok rumah tuk tinggal tahun depan,aku balik jua la akhirnya.. sedangkan c jouhou ni kena antar esok alum lagi start2 ni..

alum lagi aku cop rumah bah.. gila banar eh.. mun nada lagi rumah kan disewa, jadi homeless la aku.. sabar jak la.. antap jua kan...

untuk bikin c jouhou ni siap, aku pun dengan nda segan silu nya mengacau senpai 4nen(4 year) aku ni... mekasih la syahrul erk...

tup tap, dengan otak yg makin miring,mata yg makin bular,kaki yg sakit sebab sejuk,siap la x jouhou ni.. nda sedar2 sudah kol 3 lebih .. sugoi!!

alum pernah lagi la aku nda tidur sampai time macam ani untuk siapkan shukudai nganya.. mun sebab kan abiskan liat drama,ada la kali ah.. ni sejak aku datang jepun eh.. mun di sekolah ka, aaj ka dulu2, besa la 2 stay up.. even bukan belajar nganya la sebabnya..

tapi antap jua c jouhou ni.. sakit jua la kepala aku fikir bagi ia siap tuk diantar.. besa la kan, aku ni buat komputer sikit. besa la budak kampung.. hu3

atu tah mun c jouhou nya shukudai jak, tangan, kaki,kepala,mata,leher,suma sakit.. ah, perut aku pun sakit jua banarnya sebab lapar bha mun lama2 fikir ni.. sabar jak la..

menyesal nda belajar banar2 time sekolah dulu.. ani la c oshn ni. sudah kena,baru kan menyesal.. apa la.. lipus banar kan??

so baby, prepare yourself from de beginning...
in any matters ok...

2 comments:

  1. ima 4 nen mo nihon e imasu ne?? ;o
    sugoii tanoshii..

    ReplyDelete
  2. urmそうよ。
    でもなんか特別な気持ちが感じる、嫌な気持ちだ。。。。

    ReplyDelete