Thursday 17 December 2009

1st yuki+handball= SeRiuS BEsT!!

awal2 pagi ni rasa sejuk sangat2.. camana mau pegi kelas handaball ni? uwa~
jadi...
aku pun bangun, mandi!!
baru panas~

mau pakai pa erk?
kalu aku pakai jacket cam mau pegi kelas, melampau nda?
boleh gerak2 main handball nda?
jadi...
aku keluar dengan baju 4 lapis...
tapi nipis2 jak la..
he3

apa benda putih2 ni?
nda kan sampah,.. urm~
tapi cantik!!
salji??

sejuk la~
masuk bilik balik ambik sarung tangan..
'ohayou'
pertama kali jiran jepun aku yg comel ni aisatsu kat aku..
ureshi~

jalan sambil bibir tersenyum lebar
cantiknya benda yg bertaburan jatuh dari atas
sejuk, tapi gembira

handball berjalan seperti biasa
sejuk, tapi ouka main dengan gembira
hehe.. gomen ne
tercerita pasal ouka pula


main2 tiba2 cahaya 'suria' tadi semakin malap
keadaan berubah murung dan angin makin terasa
menusuk tangan dan muka aku yg makin kebas
tapi..
angin datang bersama si putih
suka.....

main handball sambil salji turun
gila??
nda, suka!!
he3

terasa budak2 jepun ni semakin hensem di mata
main dengan semangat bersam salji
teda perkataan untuk di ucap
hanya senyuman ......







5 comments:

  1. hahahhha..suma pon hensem.apala ko ni

    ReplyDelete
  2. ak tensi laaa napa layout blog ko comellll
    mana ko dpt bun?

    ReplyDelete
  3. jgn la jeles dla..
    hahah...
    penat ak cari tau

    ReplyDelete
  4. dla bun...kambang sda ia tu...bahapa kan ko???!!!

    ReplyDelete
  5. nana memang.. jeles!!
    hahahha

    ReplyDelete