Monday 25 June 2012

..... bLuR...

perasaan dia lain. duduk nda buat apa2 sama duduk tunggu result exp keluar. sama2 bosan tapi macam lagi best kalau duduk tunggu result, berbaloi.

perasaan duduk lab sekarang besa. suma orang sudah dapat tema masibn2 untuk thesis jadi suma orang punya kesibukan yang berbeza. n sacchan teda jadi perasaan pelik aku tiada.

suma bejalan dengan besa, sama2 kongsi benda yang sepatutnya dirasa selama duduk di lab . suka..

n yu pun sudah hari2 di lab, jadi even semakin hari semakin banyak minus point dia yang aku nampak, tapi pelik dia, aku still nda anggap tu sebagai minus point yang boleh buat perasaan aku kurang.

cuma minus point yg aku nampak tu buat aku rasa dia tu manusia besa yang aku jumpa, macam aku jumpa tokunaga. maksud dia, kiranya aku nda la ditipu bulat2 oleh perasaan minat aku arah ia tu sampai suma benda pasal dia aku nampak cantik, bagus, baik. tapi at the same time aku nampak kekurangan yang ada pada yu macam orang lain.

tapi minus point tu nda la sampai aku tahu dia merokok ka apa, jadi nda la dapat dijadikan punca kenapa perasaan aku boleh kurang dari yang aku rasa selama ni arah ia..

aku sekarang gila tengok a gentleman's dignity. best nya cerita ni serius dari cerita dia dan kemudian cast dia.

matured. bila aku tengok cerita ni, ni la pekataan pertama aku sebut. dia tentang lelaki 40'an yang seirus enjoy life n dia buat aku serius faham apa jadi pada umur kita sampai ke tahap itu.

cinta yang jalan dia matured tapi pure. cinta yang ko bukan saja2 mau enjoy tapi ko fikir serius. cinta yang moment2 dia comel tapi dari perkataan dan perbuatan ko tunjukkan tu tunjuk sejauh mana ko mature seiring dengan pengalaman dan umur ko.

that's life and even maybe its a little bit harsh, but i think its possible. nak lelaki sematang n sekonfiden tu untuk guide aku..

No comments:

Post a Comment