Thursday 19 April 2012

uPDaTeD foR tHe wHoLe MoNtH

alhamdulillah aku dapat masuk lab yang aku mau, バイオプロセス設計工学. dapat masuk lab yang sama dengan senior yang aku suka, (^ ^) n selesa..

kiranya bulan ni dimulakan dengan langkah yang baik, bagi aku, even masih awal untuk aku bilang ok sebab aku masih nda sure samada ni adalah jalan yang terbaik aku pilih untuk tahun ni.

lab bz, maybe bagi orang bz la kali, tapi bagi aku ok jak. kiranya masa aku di lab tu berisi, buat experiment and all, makin rapat dengan kawan2, ngan senior mau kira rapat nda la juga tapi still aku boleh bilang selesa.

lupa mau bilang, selain ada senior yang aku suka, aku ada senior yang muka macam kim hyun joong. pecaya nda? aku nda tipu ah! kalu pertama aku masuk lab ni, aku tengok dia n aku fikir, di mana aku nampak muka ni ah..?

cuma dia ni lagi kurus, n muka jepun la. nda la muka korea macam kim hyun joong tu. tapi kalau korang tengok, memang kamu akan cakap ada iras2..

kehidupan. bab kehidupan ni, susah la mau cakapkan. masa berjalan, n aku pun masih bernafas dan bergerak ikut putaran, cuma aku lagi sendiri memikirkan hala tuju hidup yang akan aku lalu kejap lagi.

masih nda nampak tapi aku harap apa yang ada di depan dipermudahkan ALLAH and is the best for me..





No comments:

Post a Comment