Saturday 11 February 2012

ePic TaLe ~11/12

ingat lagi time cheryl Samad dan Faizal Ismail punya pekataan time mau cakap tentang lagu Faizal Tahir Karma tu kan time AJL baru2 ni, what goes around, comes around. and FBI joking about that and said, 'what come seround, go seround.' 
hahahah

and ari ni pian cakap juga pasal karma bila aku tanya dia apa pendapat pian tentang masalha kecurian duit aku ari tu. bagi dia, jangan la peduli sangat apa budak tu mau buat apa, buat bodoh jak arah ia, n sebab dunia ni ada karma kan, nanti dia kena juga la tu yang setimpal dengan apa yang dia buat..

aku rasa aku nda la marah betul tentang keputusan orang atasan untuk hanya bagi amaran arah budak tu sebenarnya, cuma aku nda puas ati bila ada orang macam PERASAN BAIK, USTAZ, mau cakap baik2 la sangat kan, siap cakap ' nda pa kita salah memaafkan, jangan salah menghukum.'

1st time aku betul2 rasa aku betul2 mau cakap arah seseorang tu  'sila pegi mampus.!'
tolong la manusia, kalau bukan pasal kau, nda payah mau gatal2 mau tunjuk kuasa ko sebagai ketua, mau tunjuk ko layak la mau campur tangan, miang2 mau bagi taskirah sana.. sila diam boleh??

ek eleh, cerita kau tu pun belum lagi settle, sudah mau fikir hal orang. wei, sila, sila la tolong jaga tepi seluar sendiri eh. nasihat orang, kalau rasa apa yang mau dicakap tu nda bagus, nda payah cakap lagi bagus, hati2 kalau bertutur. puih!  ko rasa ayat ko tu bagus la.?

ayat kau memang bagus, tapi ko nda layak mau cakap ayat tu! tu masalah dia. sila faham kedudukan diri sendiri.



No comments:

Post a Comment