Thursday 5 May 2011

kita....(1)

risau, nda juga....
marah, teda benda pun...
bahagia, bukan tu masalah dia....

dia, bukan masalah aku..
mereka, bukan tempat aku untuk bersuara...
tertekan, kerna aku mula merasa lebihnya perhatianku...

aku dan mereka, berbeza tapi aku tahu kami mungkin sama...
betul ka salah, bukan aku untuk mula mengukur kesahihannya...
masa ini, waktu ini, salahku kerna ingin kekosongan untuk ku meluahkan kerunsingan...

terpesong, tertekan pula kepala aku mau fikir benda 2..
lain macam, mungkin sebab sudah lama aku sendiri merasa kelainan dalam setiap senyuman...
kali ni, aku mampu membalas dengan ketawa teda makna...
alhamdulillah...

sori, aku harap aku nda menggunakan kamu2...
terima kasih, di sini saat ini, betapa aku mula takut sendiri...

2 comments:

  1. huaaa oshn aku nda paham!!! apa neh?? jom kolling²! boleh tau crita ko dengan lebih lanjut! hee

    ReplyDelete
  2. kih3..
    boleh2..
    ak on skype jap

    ReplyDelete