Sunday 28 August 2011

kita...(3)

terlupa, mana mungkin
biar begitu besar usaha ku tumpu hanya untuk jauhkan mereka
di saat dan ketika yang entah kenapa tidak ku sedar kedatangannya
begitu juga mereka hadir di angan2 kosong yang terbina

aku ingin lupa, Ya ALLAH begitu besar
bukan sedikit tapi tidak terfikir betapa aku berusaha untuk bebas dari angan kosong itu
tapi di saat luar sedar ku
masih jugak mereka wujud di sisi neuronku...

aduh, sakit dan rasanya aku hampir gila
memikir akan sesuatu yang sebenarnya bukan hak ku untuk berfikir sebegitu
tidak secebis, malah sekuman ingin ku untuk terus mencipta angan kosong malah tidak bernyawa
tapi masih jugak aku gagal

Ya ALLAH, jika wujud lagi rasa rendah diri dalam diri ini
sedarkanlah aku dari mimpi yang...
betapa aku tidak pernah, malah tidak akan pernah layak untuk memilikinya
apatah lagi untuk memikirkan...

No comments:

Post a Comment