Thursday 7 April 2011

new starting point

bekurun aku nda tulis apa2 di blog ni. sori la, aku memang mau buat2 lupa pun blog ni.. bukan apa, aku macam masih terasa akan comment anonymous ari 2... tapi, huuuhhh, here i am.

esok start kelas for this year, and fuhhhh, im not ready. bular kepala aku rasa, maybe lama cuti kali ah.

otak macam melayang jak tiap kali aku dengar orang cakap jepun, cam eh, apa jua durang ni bilang bha, nda merati ku ni ah.. macam palau pun ada, macam sasau pun ada . memang naisss ah.

ha, since it is new year for us, mesti la ad budak baru kan.. budak2 ni macam best la, bukan macam la, memang kali.

it makes me feel bout aley and his gang i think, buat aku senang mau masuk. but budak2 ni memang naaisss la ( aku belajar perkataan ni dari dorg, hahaha)

but since this is my first for this year, i think its enough...

i do really2 miss ciwan and his tom and jerry show...

2 comments: