Saturday 23 April 2011

di mata ku keindahan itu...

di mata ku punya indahnya wanita itu pada air mukanya... so, bila someone tu kelihatan sangat cantik?

mungkin di mata kamu2 bukan waktu itu la somebody tu paling cantik, tapi di mata ku indah wujud di wajah mereka yang punya cinta....

mesti pernah dengar orang cakap orang yang sedang bercinta ni muka berseri2 la , apa la kan??? suma tu sebab apa yang terasa di hati terzahir di muka.. ceria di hati, maka ceria la di wajah..

ataupun, muka mak bapak time lihat anak2 dorang(ni anak2 yang baik eh...kih3, main2 jak)

tapi ni contoh jak la, kalu orang yang penuh hatinya dengan iman kepada ALLAH lagi berseri2 kan...?? atau, aku paling suka ni, muka kamu2 yang suka mengambil wudu'...

tapi, benda ni general. bukan saja wanita berhak menzahirkan keindahan wajah itu, tapi juga kaum adam.

oleh sebab aku sedikit lemah pada mereka yang suka budak2, aku punya habit suka liat bapak dengan anak2 dia..

duduk jepun ni, selalu tengok bapa2 bawa jalan2 anak dia, dan bagi aku bapak2 2 memang sangat2 menarik..

macam stalker pulak kan..kih3

tapi ada 1 time ni, wanita2 memang sangat cantik, dan keindahan ni nda wujud bagi kaum adam. wanita mengandung.

di mata ku itu la full blast punya keindahan yang mampu terzahir di wajah mereka yang diberi ALLAH peluang untuk merasa kelebihan untuk hamil, untuk merasa 1 lagi nyawa wujud dari dalam.

saat ni, wanita paling tip top. gentle, yet strong... filled with love, clearly gorgeous... time ni titik sorang wanita tu paling bahagia, penuh cinta, sangat tabah, n all.

so, wanita luar sana, yang mungkin tesadung sikit langkahnya, jangan sia2kan anugerah paling indah yang ALLAH pilih untuk bagai pada kamu.. even dalam situasi yang nda ngam bagi kamu, tapi aku yakin, dan kamu juga harus lebih yakin, bahawa ALLAH lebih tahu yg terbaik untuk diri kamu..

4 comments:

  1. oshn..aku pon suke tgk bapak2 jepun..hihi
    dorng mmg nmpk sgt penyayang kan~

    ReplyDelete
  2. ingat aku sorg je yg stalker...
    kih3
    rupe2 ny maira pun...
    2 la, da hnsem dan muda....
    byk dugaan tol dduk sni...
    kih3

    ReplyDelete
  3. wah2, jadi stalker tegar ka sna? hahaha, apa lagi, lakas cari calon!! buli ko timang anak sniri~ liat laki ko jaga anak ko.. ^_^

    lecturer aku ad surang ne, orang indon tapi bini nya urg jipun~ sweet jak aku tingu durang..:)

    ReplyDelete
  4. kih3..
    mun laki ak, mmg sah2 la hensem, nda pyh tggu ada anak.. ha3
    gatal la plak..

    ko la kawin dl, ak leh jg ank ko, mna tau ak nda dpt cr keja nnti. jga ank ko un boleh la...
    kih3

    ReplyDelete