Thursday 21 January 2010

最後のハンドボール~

kelas last aku untuk hanball, ari ni.. sedih2, pulak 2 hujan. macam tau2 jak aku pun sedih jua banar nya kan abis kelas ni. nda dapat la aku mau cuci mata dan otak setelah penat belajar.. ha3
oshn gatal..

tapi aku nda kisah. ari ni kami main ping pong. dan macam besa, sebab aku memang nda pandai main, siap la aku sana. munyit bha budak2 ni. ada ka ketawakan aku nda dapat sambut bola. terlau kuat la, bola nda dapat sambut la... banyak betul jadi.

lagi gila, muka durang ketawakan aku 2 nda bule lagi ditipu2. memang ketawakan aku. lepas 2, siap bincang gi suruh jangan pukul bola 2 kuat2 kalu aku yg akan sambut. uwa~

sensei 2 pula saja ja bagi tukar2 group lawan. tambah banyak orang yg ketawa arah aku. hush3.. sabar jak la aku ari ni. kenapa la budak2 ni suma terer main benda alah ni????

tapi baiknya aku dapat cakap dan tengok budak2 hensem 2 ketawa. budak2 ni bukan 1 team sama aku, jadi nda dapat la tengok2 durang ni selalu. kelas besa aku main skodeng2 la sikit2. hah3, oshn ni memang la kan...

selain ouka, aku dapat la cakap2 sama budak2 yg lain 2, tapi banar nya kau kena ketawakan la.. tapi nda pa, aku rela. at least boleh la tengok muka durang2 ni for the last. sem depan kena tukar camppus, mana dapat jumpa budak2 2 lagi... hu3

aku sedih ni.. ha3

untuk sensei dan budak2 handbal, 色々ありがとうございました。ご苦労様でした。。

even cuma kelas handball, tapi banyak benda boleh belajar dari budak2 ni. semangat sukan, semangat team.. banyak jak yg kita boleh belajar dari apa yg kita buat hari2.

so, suma orang belajar, jangan la cakap 'saya ni bodoh, macam mana belajar pun memang nda bole juga'.

suma orang punya nasib sudah ditentukan oleh ALLAH. tapi ada yg kita boleh ubah dengan usaha. teda orang yg ALLAH nda kan tolong kalu memang dia usaha betul2 dan niat kerana ALLAH.

how your future will look, its all in your eyes. if you can see it through from your eyes to your heart, then your future will be as bright as a diamond.



No comments:

Post a Comment